Inschrijfformulier - Overdagkoren in Nederland

Overdagkoren
Inschrijfformulier:  (* = verplicht.)

Let op: Als u alles heeft ingevuld en op de knop "verstuur" heeft geklikt ontvangt u direct een email met de door u ingevulde gegevens ter controle!

Tip

Algemene Voorwaarden Stichting Overdagkoor.

De stichting overdagkoor is gevestigd aan Keurenplein 41, (boxA95) 1069CD te Amsterdam. De onderstaande voorwaarden gelden voor alle deelnemers van de verschillende overdagkoren in Nederland. Belangstellenden mogen 2 keer vrijblijvend een repetitie meedoen. Daarna kunnen ze besluiten om zich in te schrijven voor deelname.
De betaling start dan vanaf de datum dat ze meedoen.

Bij inschrijving ondertekenen nieuwe deelnemers een incassocontract tbv de contributie. De contributie bedraagt vanaf nu voor nieuwe leden €30,-- per maand en zal in 12 maandelijkse termijnen worden voldaan middels automatische incasso. Voor een volledig jaar bedraagt de contributie dus €360,--. Echtparen/stellen krijgen ieder €60,-- korting op de jaarcontributie.
Voor minima is extra korting mogelijk in overleg met het bestuur.
Het seizoen loopt van september t/m juni.
Opmerking over de contributie: Per repetitie betaal je als lid €9,--. Er zijn circa 12 weken vakanties. Daarmee repeteren we effectief 40 keer per jaar. Dat is 10 repetities per kwartaal. Zo komt het maandbedrag van €30,-- per maand tot stand.
Huidige leden van het overdagkoor betalen nu per maand nog iets minder. In Januari 2023 gaan ook zij deze bedragen betalen.

De stichting zorgt voor een goede zaalruimte, een professionele dirigent en bladmuziek. De stichting organiseert concerten van de overdagkoren en faciliteert deze. De stichting zorgt voor naamsbekendheid van de overdagkoren. Deelnemers aan de overdagkoren zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen welzijn tijdens de repetities en/of concerten en tijdens de reis naar de repetitieruimte en terug.
De stichting kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige letselschade of andere gezondheidsklachten die tijdens repetities en/of concerten optreden of die door deelnemers daarmee in verband worden gebracht.

Er is geen opzegtermijn. Deelname kan per direct worden stopgezet.

Reeds betaalde contributie wordt niet terugbetaald. Dus als u opzegt nadat de maandtermijn al is geïncasseerd kunt u het restbedrag niet terugvorderen. Wel wordt de incasso per direct stopgezet. Ook in geval van overmacht ( rampen en/of lockdowns ) waardoor repetities niet kunnen plaatsvinden wordt reeds betaalde contributie niet terugbetaald.

De opzegging moet schriftelijk, bij voorkeur per email aan het bestuur worden toegezonden. (bestuur@overdagkoor.nl )
Uitschrijving uit de administratie gebeurt op datum ontvangst schriftelijke opzegging. Tijdens langdurige ziekte kan in overleg de contributiebetaling tijdelijk worden stopgezet.

De bladmuziek wordt aan de deelnemers uitgereikt voor repetitiedoeleinden. Deelnemers mogen de bladmuziek niet voor andere doeleinden gebruiken en/of publiceren.

In de schoolvakanties en in Juli/Augustus wordt er niet gerepeteerd.

Deelnemers dienen ervoor te zorgen dat ze de repetitieruimte zo achterlaten zoals ze deze binnengingen.

De kleding tijdens concerten is Zwart-Wit in alle mogelijke combinaties.

Eventuele klachten van deelnemers kunnen bij de stichting worden ingediend. Het bestuur zal altijd proberen er in goed overleg met u uit te komen.

Laatste update: 01-09-2022 ------

Algemene Voorwaarden